Pinchi_15 Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Hejsan jag undrar hur man Liksom får automat sikte på motorsyckel/cross för jag ligger vid det uppdraget när man ska skuta 4gubabr på ett tåg och man ska åta cross efter den och skita men jag vet ej hur man siktar på cross så det lite svårt.. så kan non säga hur man gör?? Jag ger ett litet pris till den som säger hur man gör så att jag klarar upp draget! Du ska köra så att smoke skuter på samma gubbe och du ska köra upp på olika saker som är på höger sida!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Klara det förlänge sedan men nu e jag på Zeros Uppdrag där man ska flyga ett radiestyrt flygplan vet non hur man kör ett sont?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Klara det förlänge sedan men nu e jag på Zeros Uppdrag där man ska flyga ett radiestyrt flygplan vet non hur man kör ett sont?? pricis som med vanloiga plan upp ANVÄND PILTANGENTERNA och Q W E Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Har non ett tips då??, Hur man klarar det uppdraget när man ska köra brevid ett tåg med en cross och bigsmoke sitter bakom?? Villken sida ska man åka på och fins det nott fusk som man kan göra det på??. Snälla....! :( <{POST_SNAPBACK}> Ta me dej smoke kör brövid tåget helatiden så nära som möjligt (och att smoka kan skjuta dom såa alltså inte för nära) och alta dej för tågen och hindren som kommer du har gått om tid på dej de e bara gasa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 går inte andra killen ska sjuta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Feffe_Vagefjard Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Jag klara det på tredje försöket :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 du kan annars åka upp på en ramp och sedan upp på tåget! så gör alltid jag iaf! :ng: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Man kan också hoppa upp på tåget vid flera tillfällen! Du kan använda fusket så CJ hoppar högt, eller så hoppar du upp på tåget när det t.ex kommer en tunnel eller nåt liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 (redigerat) Hejsan jag undrar hur man Liksom får automat sikte på motorsyckel/cross för jag ligger vid det uppdraget när man ska skuta 4gubabr på ett tåg och man ska åta cross efter den och skita men jag vet ej hur man siktar på cross så det lite svårt.. så kan non säga hur man gör?? Jag ger ett litet pris till den som säger hur man gör så att jag klarar upp draget! "Åka cross efter den och SKITA???"* Redigerat 23 April 2007 av KVAB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 han menar nog sikta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Seriöst, ta inte upp 2 år gamla trådar. Särskilt de som är ointressanta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 (redigerat) Sharzor, du stavar som att du inte hade alla tangenter på skrivbordet! :lol: Redigerat 28 April 2007 av thecheater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg