ApeBoy Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Januari 2004 med andra ord jag ska satsa på BF 1942 och Cs ok tack allihopa =) Citera
Micke89 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 ääh ja ska sitta på internet och spela helikopterspelet.. :D ___________________ "Dem hade fem men ville ha sex och det fick dem när pelle foushag tryckte in den" Citera
Micke89 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 oskar, vet du ens vad BF är? :D haha Citera
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 hur gammal är du ? 12 eller ? måste man skriva exakt allt man menar med dig eller ? fattar du inget utöver vad som står ? alla springer o kastar flash bangs det betyder INTE att dom inte skjuter nåt. vad jag menar är att om nästan alla springer omkring o kastar dom där granaterna så laggar det + att man blir bländad (om jag inte spelade en annan sorts Cs, vet inte hur det är nu för jag gav upp efter ett tag så tråkigt) det betyder, läs noga nu jag vet att du har svårt med det men försök. dom står bakom nåt i skydd o kastar några granater sen när motståndarna laggar och är bländade då vågar dom sig fram o skjuter, missar dom så gör dom bara om allt igen. vad jag tycker är tråkigt med Cs är att alla kör samma taktik, skydd, granater, skjuta lite, skydd, granater, skjuta lite, springa tillbaks och hämta mer granater o gör om allt. man är inte duktig i Cs om man måste använda granater jag hittade några servar som INTE körde med granater, roligare har jag aldrig haft, det var verkligen variation jämfört med granat spelen. men tyvärr så är det så att vissa personer tror att dom är så j*vla bra fast utan granater kan dom inte ens ta ihjäl nån Även om dom kör med magnum geväret. Citera
ApeBoy Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2004 nepp har inte en aning men kan ju vara kul att testa endå eller hur :D föresten varför skrev du av zkin realCS_2 :?: :?: :?: Citera
Micke89 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 vad?? BF betyder Battlefield, jonas har det.. :) Citera
ApeBoy Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2004 ja men det förstår jag också men jag vet inte vad det handlar om :frown: Citera
-MGS- Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Skrivet 21 Januari 2004 RealCS_2, hahaha utan gratater desutom man får inte köpa fler efter 30 lr 15 sekunder :P oj oj sitter här och skrattar... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.