Salzalada Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Hade tänkt att kolla till mina varningar, men när jag klickar på antalet procent så kommer det bara upp en ruta där et står "Tyvärr, du har inte rättigheter att använda den här funktionen. Är du inte inloggad kan du göra det i nedanstående formulär." Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 (redigerat) Du kanske inte var inloggad? testa igen. Redigerat 25 September 2005 av Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Eric H, är du inte inloggad kan du inte se någons varningsprocent. men står det "logga in med nedastående formulär" så prova det. om det finns något sådant... annars känns det som något slags cookie problem. men du borde inte kunna göra många andra saker då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Detta är alternativen: * Glömt lösenord? * Registrera nytt konto * Dokumentation * Kontakta forumets administratör Vilket ska jag testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 kontakta forumets administratör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 så det finns altså inget formulär på felsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 så det finns altså inget formulär på felsidan? Inte vad jag kan se...http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...ajingafo23k.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 hm, men min varningslogg kommer ju i ett nytt fönster... kolla så du inte har någon popupblocker som kan ha ställt till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 (redigerat) Ja det kommer upp en ruta som är 500x450 stor. Jag förstorade bara upp den där rutan för att få med så mkt som möjligt på bilden. Redigerat 26 September 2005 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Om ni använder någon annan webläsare än IE kan det vara det.. Annars vet jag inte, cookieproblem som sagt. Töm temporära internetfiler och cookies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Jag har testat med IE också, men samma sak händer där, jag har även tömt temporära filer m.m men ingen förbättring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Samma här. 'Tömt cookies (ur fasen stavas det?), temporära filer och testat med IE, fast det funkar ändå inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.