the jedi Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Vadå kolla sina varningar? Man ser ju hur många man har beroende på prickarna. Och då kan man väll räkna ut procenten? <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 The jedi: Om man trycker på procenten så står det hur man fått sina varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Det kanske är en bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Visst, men varför fungerar det för andra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag tyckker man skulle få en varning innan man får en varning. Typ: 'sluta spmma, annars får du en varning' eller 'ta bort den där länken, annars får du en varning'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag tyckker man skulle få en varning innan man får en varning. Typ: 'sluta spmma, annars får du en varning' eller 'ta bort den där länken, annars får du en varning'. Det är just därför vi har varningar, fortsätter man får man en ny varning osv. till man får sin femte = avstängning. Man jobbar sig till en varning, man varnas sällan för enstaka regelbrott, om det inte är t.ex. § 1.1-4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Jag tycker ändå att man skulle varna en innan man får en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Jag tycker ändå att man skulle varna en innan man får en varning. En varning är just en varning som # 21 sa! Händer även att vi kan få s.k tillsägelser men det är en annan sak :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Brukar inte funkar för mig heller O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.