Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Brukar er klass åka någonstans? Vi ska åka skridskor snart!! och efter lovet ska vi till borås badet!! Självklart att vi åker någonstans och i 6:an ska vi åka till Skara Sommarland eller Leksand Sommarland men det är inte bestämt än! 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 I 6:an åkte vi till sthlm och kolla på bio på Naturhistoriska Museet sen va vi i gammla stan nån timme och sen va vi i gröna lund resten av dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 d e tradition att vi åker skriskor på början av vårterminen....micket kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vi brukar åka till london och gåå lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 London,Grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 åker nästan aldrig nånstans :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vi brukar åka till Tammefors eller så åker vi å kör Go-kart... + Silver Star... du måste vara spammar kung 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vad menar du dark ifrit?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vi ska åka skridskor på Gympan på Månda på skolans fotbolls plan och i Bacho hallen på Tisdag. Men inte jag. Jag har mina kära små plattfötter så jag slipper. YAHOOOOOOO!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 i 8 åker vi till spanien o i 7 o 6 till gotland o från 6 orsverksamhet till 5 till nåt som heter silvik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag har precis byttat skola men vi ska åka till Bolmsö (en liten ö vid Småland)nu i vår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ok!! :) de där menade jag Silver Star... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.