Gäst ormm Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Den låt som plågar mig är märkligt nog Lars W:s hum, hum, hummlegård ... Vad vilken radioplåga tycker du är mest anstötlig just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Den låt som jag hatar är Hej monika.. :cry: Jätte jobbig låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 håller med dej =Quit=. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Crazy frog borde hängas och Shnappi schnappi schnapp . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Hej Monkeya! Fy f*n vad störig,det är ju det ända dem säger. Schnappi är störande,men han står jag ut med. Crazy Frog musiken är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 musiken i crazy frog duger ja, men grodans pipande är störande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 med andra ord Snuten i Hollywood är bra och crazy frog suger. Hej Monika är verkligen störig. Och boulevard of broken dreams. den var bra först men nu är den uttjatad eftersom som körde den hela tiden på radion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 you're butyful-james blunt har aldrig varit bra, är inte bra och kommer aldrig och bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Amy Daimond-Welcome to the city å ALLA darin låtar han e ju så jä*la kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Hej Monkeya! Fy f*n vad störig,det är ju det ända dem säger. Schnappi är störande,men han står jag ut med. Crazy Frog musiken är bra. <_< Hmm.. Jag kan inte säga att jag störs direkt av någon låt. Eller jo, boulevard of broken dreams är jobbig. Jag får ångest varje gång jag hör den >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Amy Daimond-Welcome to the city å ALLA darin låtar han e ju så jä*la kass Helt rätt D*rin suger amy D*imond likaså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Darin, I want to STEP ON YOUR BODY! Tåler inte han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.