snubben Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 I pricerunner kostar det 2390:-. Min brorsa tänker köpa det. f*n vad himmla fin Silver edition är :) Jag har personligen inte set den,fast stanna vid emnet,silveredition har inget med detta emnet och gara :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Det är ju iofs mindre men jobbigt med deras lilla lilla XXS analog knapp är jobbig. Jag skulle nog inte köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 jag har inte hört nån som varit missnöjd efter ett köp av psp faktiskt, klart man skall ha dt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Lite onödigt att köpa för mineskortet kostar 1000kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 31 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 ne det är det inte om du vill ha filmer sm du har hemma så behöver du stort minne som 1 gig och låtar mm bilder det tar upp lite så det är inte onödigt att man köper ett minners kort för 1000 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Köp GameCube Det Är Bäst :) Och Billigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Snubben har rätt men det end dåliga med den är att den är så dyr.. :( 3000kr jag såg den för 1195kr i dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 31 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 vart såg du det va det beg lr vill ha mer info om psp hur man gör för att surfa ,och se på film mm vad som är dåligt med själva psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Det är helt klart värt att köpa Psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Dra inte upp gamla trådar utan någon vettig anledning... §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg