lundquist Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Ingen aning. Men för inte forumet ska låsas så skriver jag en annan ok ? Amerikansk film : Erhm Erhm. No no sorry i´m just alergig to bullshit ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Svaret på min fråga var: 4 nyanser av brunt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Saltat Sobrius Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 "Hows motorcykel is it?" "It's not a motorckel baby it's a chopper" "Hows chopper is it?" "Zeds" "Hows Zed?" "Zed is dead baby! Zed is dead!" :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 du har skrivit ungefär " hur motorcyckel är det ".... "who" heter det citatet har jag ingen aning om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Saltat Sobrius Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 <_< men förlåt då !! men du fattar ändå vad jag mena eller?? om inte ... :meddum: Filmen var Pulp Ficton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 "I know kung fu" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Kung Pow?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Rambo, kanske :P HAde en annan Ninja nånting på huvet men glömde den :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 nope, the Matrix. okej, vi försöker igen :) "Oh, that good for nothin dog of yours, got his little ass in the living room and acted a damn fool, that's what happened." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 dum dummare dummast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 de e ju den åååååhhhhhhhh va heter den nu igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 kännr igen det men vilken film.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg