Mikael Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 nope, the Matrix. okej, vi försöker igen :) "Oh, that good for nothin dog of yours, got his little ass in the living room and acted a damn fool, that's what happened." Kill Bill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Wohoo, nu blev jag glad! Men du glömde citat, kan jag köra ett till? "With insomnia, nothing's real. Everything is far away. Everything is a copy, of a copy, of a copy." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 insomainia.... -what the fu*k is this ? -a man with 4 fingers and a briefcase Vinny Igentligen skall man inte skriva citat innan man har fått bekräftelse från den som skrev det.... men eftersom ni verkar köra så här, så klämmer jag ur mig ett... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 :visslar: too bad, för det var fel, svaret ska vara Fight Club och din är Snatch :student: men jag kör vidare jag också, "Look at these morose motherf*ckers right here. Smells like someone sh*t in their cereal. Bunngg!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Låter lite som johnson i Halo2 men det kan det ju inte vara det ska ju vara en film... Jag har hört det... Men vilken film... Lol Satsar på Rädda menige Ryan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 nope... Jay and Silent Bob strikes back tar en till då... ska försöka komma på nån lätt... "Do you like scary movies?" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 nope... Jay and Silent Bob strikes back tar en till då... ska försöka komma på nån lätt... "Do you like scary movies?" Scary Movie? "Fjöl av" Lätt som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 (redigerat) Pist Vakt How enters my domains???? *EDIT:Hehe råka skriva ett från en serie å inte en film Redigerat 27 Oktober 2005 av suppermario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Pist Vakt?????? ISÅFALL: It´s seems like we aren´t the only gay coupel i town anymore... ja det är rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basketfreak Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Suppermario skrev ju från en serié så jag tar en ny.... :medieval: "Shit!I´ve got 5 terrorists going down at Bakalakadaka street" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 (redigerat) men ja ändrade Å de e från Team America så jag tar mitt citat igen: How enters my Domains? Redigerat 27 Oktober 2005 av suppermario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Sagan om kunognes återkommst ! :D Där säger han det ( Spök kungen ) Nästa : Jag väljer diiiiiiiiG ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg