MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Är det någon mer skola som har typ studios det är ungeför som att man har ett visst antal timmar som amn har på vanliga lektioner sen så ska man ha ett visst antal på studios och du ska välja vilket ämne du ska ha vilken studio och om det är någon mer skola som har det så vill jag gärna veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vi har ingen studio på vår skola för där är det bara låg och mellanstadiet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vi har ingen studia på vår skola för där är det bara låg och mellanstadiet!! ok så här är det att det heter studio och inte studia och sen så vill jag bara från och med nu att om ni inte fattar vad jag menar eller om ni har det att ni skriver då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vi har typ lektioner så att man väljer vad man vill göra.några rolig saker som man kan göra:schack,hemkunskap,gympa o lite till.några tråkiga saker som man kan välja:svenska,tyska,franska,so,biologi o lite till.fast på våran skola så heter det SA=självständigt arbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vi har typ lektioner så att man väljer vad man vill göra.några rolig saker som man kan göra:schack,hemkunskap,gympa o lite till.några tråkiga saker som man kan välja:svenska,tyska,franska,so,biologi o lite till.fast på våran skola så heter det SA=självständigt arbete ja jag tror att det är typ som det jag har på den skolan som jag går i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vi hade typ Elevens Val när vi fick välja nåt vi skulle göra på lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 På vår skola har vi också det typ, men då heter det IA = inviduelt arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 i min skola heter de EVA = eget valt arbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 alla har ju typ lika dana lektioner fast man kallar dom olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Vi har eget arbete vet inte om det är samma sak man man ska iallfall jobba med typ Matte , SV , SO , och sånt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vi har elevensval lektioner så att man väljer vad man vill göra.några rolig saker som man kan göra:schack,hemkunskap,gympa o lite till.några tråkiga saker som man kan välja:svenska,tyska,franska,so,biologi o lite till.fast på våran skola så heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 På vårav skoola heter det ev eller lätrtare sagt elevens val. Då får man göra allting bara man inte går utanför skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.