Hoppa till innehåll

Eget Forum. Behöver En Php Kunnig Admin


Tanne_man

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

Jag har ett eget php forum,jag kan fixa valuta,kategorier,affärer,lotteri m.m,om jag verkligen kan fixa detta vill jag att du fixar en länk till forumet.Vad handlar forumet om förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men snälla Eric H du är inte moderator, vi har moderatorer som sköter sitt jobb, och det finns en anmäl knapp. §1:19 kanske du har hört talas om?

 

från det ena till det andra...

är det ett stort forum eller?

 

han härmar bara det som moderatorerna brukar skriva....

 

vill bli admin, men jag suger på php så det går nog inte ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett tips till dig, Tanne_man det är att du själv lär dig lite om Php. Fråga självaste Admin och vart du kanske kan finna hjälp om Php, Html m.m

Han är ju värsta kungen på det igentligen ^.^

Titta igentligen hur mycket han har gett oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok. forumet vet ja inte va de ska handla om. typ kanske en ny spel sida eller något. strunta i om du kan php för att bli admin skriv bara om du vill bli!! ja tar in 2 admins (de kanske blir 3). Va har de här me reklam att göra? ja frågar bara om de e någon som vill bli admin. själv skulle ja tycka de va snällt om någon frågade mig om ja ville bli admin. just nu har ja ingen adress till sidan, inte änns en server men ja ska försöka fixa en imorgon. ge förslag nu på va de e ni vill ha för forum!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...