Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag hade inte tid att göra en omröstning om detta. detär så här. min storebror äger super nintendo och nintendo 64. jag har frågat mamma om jag kan få en gamecube. (visserligen köpa själv) mamma säger att jag kan få det om någon utav dom andra spelmaskinerna (super nintendo och nintendo 64) åker tillbaka till min storebrors hem. vi bor inte i samma hus. men vilken av maskinerna ska bort?

vilken tycker ni jag ska skicka tillbaka av super nintendo och nintendo 64?

Gäst Skellington
Skrivet

Det beror vilka spela du har till dom, men annars tycker jag att du ska behålla SNES

Skrivet

Quazar jag har dom här spelen:

SNES: super mario all stars super mario world yoshis island zelda a link to the past secret of mana super mario kart donkey kong donkey kong 2

nintndo 64: star wars shadows of the empire super mario 64 zelda oot och zelda mm diddy kong racing 007 golden eye ps får inte spela det perfect dark ps får inte spela det. det är spelen jag har.

Gäst Skellington
Skrivet

Behåll SNES!! Du har bättre spel till den (enligt mej) och SNES e roligare!

Skrivet

Quazar jag har dom här spelen:

SNES: super mario all stars super mario world yoshis island zelda a link to the past secret of mana super mario kart donkey kong donkey kong 2

nintndo 64: star wars shadows of the empire super mario 64 zelda oot och zelda mm diddy kong racing 007 golden eye ps får inte spela det perfect dark ps får inte spela det. det är spelen jag har.

Då ska du behålla SNES lätt
  • Skapa ny...