Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag gillar inte skolan INTE! bara när man har kul 8) Men vad tycker ni? asså e det kul med läxor? kul med jobb? varför plågas vi? svar: vi plågas för att bli smarta och börja jobba ett plågsamt jobb ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag tycker att det kan var kul för att det finns ett par roliga ämnen och sen får man träffa kompisar och sånt så det är ju inte pest och pina man kan ju gå dit och sen skriv inte 2 inlägg i rad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 skulle ja göra en lista på vad som e roligt så skulle det bliså här :Idrott, Engelska, So.... dom 3 gillar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Skojj och träffa kompisar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ja, det är sant men vi har dom strängaste lärarna asså... en gång fick vi en vikarie som skicka ut typ 10 st från klass rummet.. min kompis tappade en bok.. och han sa: NU GÅR DU UT! han som satt brevid fick också gå ut på grund av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Han måste ha varit JÄTTESTRÄNG majister!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ja jag lovar dig, han var galen.. han slog min kompis med boken han läste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Roligaste är nog idrott och rast :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 :P såklart rast e roligast men inget annat en idrott? engelska? so? no? matte? om du inte gillar nåt annat.. vad gör du på dom lektionerna? skolkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Roligaste är nog idrott och rast :P DET ÄR SANT----IDROTT---- är bäst jag är bra på idrott Men det är så att vi har en majister som är bra men det äe ett problem 1 han vill inte lysna på andra som inte går i nån sport 2 att han skiter i andra--------TEX--------han lysnar bara på en del som han gillar altså elevee----TEX----Vad ska vi göra idag frågar majistern då säger jag så här----vi kan spela fotboll menn då händre det men vänta----TEX----sofia hon pratar nu och jag menar att han lysnar jämt på henne och aldrig på oss hon har altid fåt som hon vill VAD TYCKER NI OM DET SVARA Jag ändrar lite här jag skrev det hät inlägget men jag fick bara 2 poäng och inte mer :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 min lärare brukar kläma alla när man inte har hjälp drar han oss o går in o lägger oss i dörren men skolan är blä men tänk ni skulle inte ha alla spel och möjlit om inte skolan fanns hur skulle våra föreldrar räkna o jobba så tänk på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.