kola_king Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 (redigerat) Vilken är er favorit pokémon? Kan vara den coolaste, starkaste sötaste e.t.c Och jo, jag vet att man måste ha omröstningskort, men det finns över 300 pokémon, och det får bara plats 10 alternativ på en omröstning, så jag tycker att det är mer praktiskt såhär. Redigerat 27 September 2005 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 min e rayquasa! ;) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Totodile,har t.o.m en egen seriefigur som heter Rockodile. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cerry Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Dark Lugia e min :lol: längtar också till att Pokémon XD kommer ut! Även Emerald ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Mew,Latios jag vet ej vem jag gillar mest men det här är mina allra bästa favopokemon!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Dark Lugia e min :lol: längtar också till att Pokémon XD kommer ut! Även Emerald ;) vem e dark lugia?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 En Lugia som bara finns i Pokemon XD,en helt vanlig Lugia fast den har svart kropp och lila ögon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cerry Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 En Lugia som bara finns i Pokemon XD,en helt vanlig Lugia fast den har svart kropp och lila ögon. Och den kan få röda ögon också! Forksar nämligen om den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 min favoritpokémon är Celebi...så söt! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Dark Lugia e min :lol: längtar också till att Pokémon XD kommer ut! Även Emerald ;) Min favorit Pokémon är också Dark Lugia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 min favvo e blaziken i serierna är det blaziken! :ph34r: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 min favorit pokemon är sodowoodo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg