snubben Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 min favorit pokemon är sodowoodo 1.Mew :cool: 2.Hoho(och Lugia) :cool: 3.Celebi 4.Raquasa 5.Groundon 6.Mewtwo 7.Kyogre 8.Tyranitar 9.Blastoise 10.Charizard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Dark Lugia e min :lol: längtar också till att Pokémon XD kommer ut! Även Emerald ;) dark lugia? det är en vanlig lugia bara att den inte är renad dessutom heter den shadow lugia!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 mina favorit pokémon är swellow och gardevoir och camerupt!!! har alla tre på lvl 100!!! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Dark Lugia e min :lol: längtar också till att Pokémon XD kommer ut! Även Emerald ;) Du har verkligen blivit frustrerad 940220.Ta o lugna ner dig.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Varför går alla bara efter hur starka och grymma dom är? Jag själv tycker Iglybuff eftersom den är den klart sötaste Pokémonen! Iglybuff 4Ever! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 den legendariska fågeltrion från röd blå och yellow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Varför går alla bara efter hur starka och grymma dom är? Jag själv tycker Iglybuff eftersom den är den klart sötaste Pokémonen! Iglybuff 4Ever! Inte jag,jag gillade Totodile som inte är så stark ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Charizard tycker väl jag. Fast Kyogre Groundon och Blaziken också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Varför går alla bara efter hur starka och grymma dom är? Jag själv tycker Iglybuff eftersom den är den klart sötaste Pokémonen! Iglybuff 4Ever! Jag går inte efter starka!Men Mew är SÅ gullig,och jag gillar latios stil och utseenende! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag gillar inte dom legendariska i spelen tycker det är coolare att ha massa vanliga pokemon i högsta utväcklingen istället så jag röstar på charizard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiK Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Totodile om man får säga det själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 min favorit pokemon är larvitar jag tyker den är cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg