JoJjo_ Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag tycker om Latios. Den är så söt, och har najs stil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Min är Rockodile han är grym :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Alakazam är en trogen favorit. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Min är Rockodile han är grym :) Totodile menar du väl :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Han kanske gillade en som heter Rockodile? Skrev du inte att du hade kommit på Rockodile? Jaja. Jag gillar Rayqaza. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 mew , celebi , bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 min favorit pokemon är charimander eller vad han ´hetterför han e gullig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Han kanske gillade en som heter Rockodile? Skrev du inte att du hade kommit på Rockodile? Jaja. Jag gillar Rayqaza. Jo jag hette det förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoshie Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Min är Mudkip den e söt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Mina favo-pokemon är Jolteon och Rayquaza :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 MEW :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg