Icey Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag har inte ens börjat läsa 3:an så jag ska göra det snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Icey: Det vimlar ju av avslöjande om fyran, femman och möjligen sexan. Du kan ju inte ha lyckas undvika se dem? Det förstör ju hela glädjen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jo, jag har undkommit alla rykten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Haha okej ;) Ska precis börja läsa femman, så jag tror att jag blir färdig lagom till onsdag, då sexan kommer :) Ska köpa den på vägen hem från skolan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Idag, den 9/11 -05, så fick jag höra på radion att den svenska översättningen har kommit ut. Så spring ut och köp denna bok då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Eftersom man inte är ett potter f*n läser man ju inte,,men filmen kan ju bli OK.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 I den svenska boken har jag upptäckt flera fel. Oftast är det bokstäver man glömt skriva, till exempel "Rummet om inte visade sig" Men det skulle vara S i "om". Det finns massor, mer än någon annan ur serien. Märkligt, säger man. Har översättaren typ haft bråttom eller? Klumpigt gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Läste precis ut sexan. :) Längar tills sjuan kommer ut. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Ja då får du nog vänta ett tag tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Läste precis ut sexan. :) Längar tills sjuan kommer ut. :( har du redan hunnit läsa 6an... den kom ju nyss typ... :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 men de tar ju högst en helg att läsa den !! köpte den direkt jag såg den i affären men den hade vart ute i 2 veckor redan då efter som jag var i egypten =( men de tog mej inte mer en en helg å lite mindre att läsa ut den å den var ju sååååå mkt bättre än 5:an(eftersom 5:an var så himmla dålig e det inte så svårt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Det är så skönt att boken blivit... hmm.. tunnare? Nej, mindre tjock låter bättre. Det var ju jobbigt i s*tan att hålla upp en så stor sak som femte boken och försöka njuta av dem samtidigt! Inget man tar med sig i tunnelbanan, säger man bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg