Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 man fick välja tyska i vår skola med det var bara 3 elever som var i fuska o det blev för dyrt så dem tog bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 man fick välja tyska i vår skola med det var bara 3 elever som var i fuska o det blev för dyrt så dem tog bort i fuska du menar tyska hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag går i 6:an men vi håller fortfarande på att testa språk. Vi får inte välja förrän i 7:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 De språkre jag lär mig i skolan är: Spanska, tyska, engelska och finska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Många språk du lär dig sammtidigt dark ifrit.Till hösten har jag bara 2 språk.engelska,spanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ja valde tyska...elle valde å valde, de blev för många i dom andra språken, så ja ble halvt tvingad att gå i tyska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Vi börjar med ett nytt språk i 6:an och då tar jag spanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 har franska som c språk å har läst de i 3år nu...å tyska som c språk å har läst de i snart 1år...kan ju säja att utalet i franska e förjävligt jobbigt, men tyskans grammatik suger hårt...tyskan kan verka svår å utala men de e ganska lätt...de e bara nåra stavelser man måste komma ihåg å de e näöstan inga undantag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 har franska som c språk å har läst de i 3år nu...å tyska som c språk å har läst de i snart 1år...kan ju säja att utalet i franska e förjävligt jobbigt, men tyskans grammatik suger hårt...tyskan kan verka svår å utala men de e ganska lätt...de e bara nåra stavelser man måste komma ihåg å de e näöstan inga undantag Jag håller med dig med det där om franskan det är ju skita svårt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 jag läser turkiska ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag har valt KSV= svensk engelska det är roligt för man kan gå ut på fuska.se då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Tengo Espanol!! Jag har spanska... men det går inte att hitta någon sådan där fjong som ska vara över n:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.