Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 man fick välja tyska i vår skola med det var bara 3 elever som var i fuska o det blev för dyrt så dem tog bort Citera
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 man fick välja tyska i vår skola med det var bara 3 elever som var i fuska o det blev för dyrt så dem tog bort i fuska du menar tyska hehe Citera
Scones Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Jag går i 6:an men vi håller fortfarande på att testa språk. Vi får inte välja förrän i 7:an. Citera
Dark Ifrit Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 De språkre jag lär mig i skolan är: Spanska, tyska, engelska och finska Citera
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Många språk du lär dig sammtidigt dark ifrit.Till hösten har jag bara 2 språk.engelska,spanska. Citera
Escain Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 ja valde tyska...elle valde å valde, de blev för många i dom andra språken, så ja ble halvt tvingad att gå i tyska.. Citera
Nogger Mint Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Vi börjar med ett nytt språk i 6:an och då tar jag spanska. Citera
pollenallergi Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 har franska som c språk å har läst de i 3år nu...å tyska som c språk å har läst de i snart 1år...kan ju säja att utalet i franska e förjävligt jobbigt, men tyskans grammatik suger hårt...tyskan kan verka svår å utala men de e ganska lätt...de e bara nåra stavelser man måste komma ihåg å de e näöstan inga undantag Citera
MahL Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 har franska som c språk å har läst de i 3år nu...å tyska som c språk å har läst de i snart 1år...kan ju säja att utalet i franska e förjävligt jobbigt, men tyskans grammatik suger hårt...tyskan kan verka svår å utala men de e ganska lätt...de e bara nåra stavelser man måste komma ihåg å de e näöstan inga undantag Jag håller med dig med det där om franskan det är ju skita svårt ju Citera
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 jag har valt KSV= svensk engelska det är roligt för man kan gå ut på fuska.se då Citera
Shadowbeing Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Skrivet 21 Januari 2004 Tengo Espanol!! Jag har spanska... men det går inte att hitta någon sådan där fjong som ska vara över n:et. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.