Hoppa till innehåll

Hastighetsbegränsningar

kola_king

Rekommendera inlägg

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är viktigare att ha kul. Jag tycker verkligen att polisen borde satsa på mer än att ta fortkörare. Men som tur vet jag hur jag alltid kommer kunna köra fort.

Kul är inte okej om det är på andras livsbekostnad. Om alla skulle tänka som du så skulle världen vara kaos ingen skulle bry sig om andra alla skulle bara köra runt och döda varandra. Döds siffran skulle öka. Jag kan inte ens tänka mig hur det skulle vara i stor städer som new york
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har man kul så är det fortfarande viktigare. du måste ha det rätt tråkigt som följer lagar mm

Jag har hur kul som hälst men det kanske inte har slagit dig att man kan ha kul även fast man följer lagarna. Jag kör spel med polare,fotboll,bio och mkt mer. Inget av det där är olagligt men det är ändå väldigt kul och enligt mig betydligt roligare en köra runt som en dåre och ha skuldkänslor om man dödar nån annan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du någonsin snott nåt? Kastat ägg på hus? Kört moppe i hundra utan hjälm förbi pensionärer och tutat?

Så roar man sig.

kastat ägg på hus: ja

i övrigt... nej. Jag hoppas att du är medveten om att du kan åka i fängelse om du åker fast ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...