kola_king Skrivet 21 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Du är vad man kallar en fara för sig själv och sin omgivning... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 1. Varför skulle jag bry mig om jag är i fara. 2. Jag bryr mig inte om andra heller så, jag kommer alltid forstätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 för att du (nästan) bara bryr dig om dig själv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Det är viktigare att ha kul. Jag tycker verkligen att polisen borde satsa på mer än att ta fortkörare. Men som tur vet jag hur jag alltid kommer kunna köra fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Det är viktigare att ha kul. Jag tycker verkligen att polisen borde satsa på mer än att ta fortkörare. Men som tur vet jag hur jag alltid kommer kunna köra fort. Kul är inte okej om det är på andras livsbekostnad. Om alla skulle tänka som du så skulle världen vara kaos ingen skulle bry sig om andra alla skulle bara köra runt och döda varandra. Döds siffran skulle öka. Jag kan inte ens tänka mig hur det skulle vara i stor städer som new york Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 har man kul så är det fortfarande viktigare. du måste ha det rätt tråkigt som följer lagar mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 har man kul så är det fortfarande viktigare. du måste ha det rätt tråkigt som följer lagar mm Jag har hur kul som hälst men det kanske inte har slagit dig att man kan ha kul även fast man följer lagarna. Jag kör spel med polare,fotboll,bio och mkt mer. Inget av det där är olagligt men det är ändå väldigt kul och enligt mig betydligt roligare en köra runt som en dåre och ha skuldkänslor om man dödar nån annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Har du någonsin snott nåt? Kastat ägg på hus? Kört moppe i hundra utan hjälm förbi pensionärer och tutat? Så roar man sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Har du någonsin snott nåt? Kastat ägg på hus? Kört moppe i hundra utan hjälm förbi pensionärer och tutat? Så roar man sig. kastat ägg på hus: ja i övrigt... nej. Jag hoppas att du är medveten om att du kan åka i fängelse om du åker fast ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Just det jag menar, lev farligt. Desstuom får man inte fängelse, bara böter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 beror på vad man snor.... kör du på någon för att du körde för fort så kan du räkna med fängelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag har aldrig kört på någon, bara skrämt. men håller du inte med om att sånt är kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.