Danne_Hawk Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Hej! Vet någon hur man använder tandkräm till att laga PS2 spel??? Vilken tandkräm ska man använda jag har hört att det ska vara slipmedel i det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Helst pepsodent, men nån annan med pepparmint funkar... om de e pepsodent så ska du ta mint.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 sen är det bara att smörja på det på skivans undersida, sen antingen tvättar man eller torkar väck det, vet inte riktigt vilket som är bäst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Tandkräm för att fixa PS2-skivor. Aldrig hört om det, men det kan säkert funka. Annars finns det ju automatiska skivrengörare, fast dom kostar ju lite mer än en tub tandkräm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 1 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Tandkräm för att fixa PS2-skivor. Aldrig hört om det, men det kan säkert funka. Annars finns det ju automatiska skivrengörare, fast dom kostar ju lite mer än en tub tandkräm... Hur mycket kostar dem då??? och vart kan man köpa sånt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 (redigerat) Jag har en skiv rengörare och den kostade 600 kr :) fungerar mycket bra.. Du kan köpa den på nästan alla dator affärer..om du inte hittar nått så sök på googles.se Redigerat 1 Oktober 2005 av =Quit= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Finns på teknikmagasinet också, fast jag vet inte vad den kostar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Köp en whitening tandkräm, typ colgate.. Det funkar hyffsat. De innehåller slipmedel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Om du bor i Malmö, så kan du bara åka till Powerstore så kommer dom att "slippa" din skiva. Kostar 40 kr per skiva och man måste vänta tre veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 En tandkräm med slipmedel i, det känns som sand typ. Smörj in undersidan av skivan och gnugga försiktigt ett tag. Skölj bort och torka av. Klart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 borsta tänder med slipmedel som känns som sand..har jag aldrig gjort.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg