Zantera Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 När jag skulle spela så lade jag märke till att Mutu inte fanns i Juventus lag. Jag lade dock märke till en annan spelare med samma tröjnummer, från samma land fast med ett helt annat namn, och även födelsedatum,år. Varför är det så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 kanske är lite buggar i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Nej, för kommentatorerna säger Mutu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 dom fick väl inte hans tillstånd att vara "med" som du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 dom fick väl inte hans tillstånd att vara "med" som du menar. Men liksom varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 dom fick väl inte hans tillstånd att vara "med" som du menar. Det var ju samma med Ronaldo när han var som störst. Mutu är väl ett "varumärke" som de måste ha licens för att använda. Löjligt som fanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Dom får inte "använda" en person utan dennes tillstånd. Så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 6 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Jag undrar isånnafall varför de inte fick Mutus "tillstånd" att vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.