-=ARAGORNO=- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag fattar inte varför man ska kolla p¨å skräck filmer jag kollar inte på det men är det nöd vendigt eller? asså jag mår dåligt när jag kollar på skräck filmer men MAN FÅR TYCKA VAD MAN VILL ELLER HUR! Dom som kollar på skräck filmer tycker det är roligt med mord men det tycker inte jag KOM IHÅG ATT JAG KLAGA INTE FÖR ATT NI KANSKE KOLLAR PÅ SKRÄCK FILMER JAG BARA SA ATT JAG INTE GILLAR DET OCH MAN FÅR TYCKA VAD MAN VILL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag kollar inte heller på skräck-filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ok vad har du för känsla när du ser en skräck film altså --TEX--om du mår illa efter åt eller nåt annat Jag mår illa och jag kan inte såva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ja gillar faktist skräckfilmer o actionfilmer.mest ghost ship o resident evil.de e skoj när de e spännande o när man blir rädd ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Japp det är som du säger när det är spänande så blir det roligt fast inte på skräck filmer fast du kanske det MEN KOM IHÅG MAN FÅR TYCKA SOM MAN VILL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag tycker inte om så kallade skräckfilmer med mord men filmer som e läskiga e helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag kan aldrig såva förut åt jag popcorn med min kompis o vi kollade på scream 3 tror jag jag hade inte ens lust att äta kändes nåt konstit i mig när jag kollar på äventyr filmer är det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Det är ju dem filmerna som är bäst ju dem kan va skrämmande det är ju typ som berg och dalbana första nerförsbaken så är man typ rädd fast det är ändå kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Man njuter av att bli skrämd när man tittar på skräckfilmer 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Tycker ine jag jag får så j^a ont i magen och att jag kan ine sova för jag tänker på det hela tiden så bler det för mig :D Så jag brukar aldrig kolla mer nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 jag kan aldrig såva förut åt jag popcorn med min kompis o vi kollade på scream 3 tror jag jag hade inte ens lust att äta kändes nåt konstit i mig när jag kollar på äventyr filmer är det bra scream 3 är ju inte äcklig jag tycker det är skoj med skräck filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 jag brukar altid kolla runt o jag tror i fönstret kommer nån monster :twisted: o ibland brukar saker likna som äckliga monster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.