mantis Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 :P Jag köpte Starwars battlefront i förrgår (fått lärlings lön) undrar bara om det finns fler såna spel som starwars. Behöver inte bara va till xbox men efter som jag spelar mäst xbox säger jag det i detta forum. Det kan va andra bra spel ochså typ som bournaout revenge? Är det någe bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 star wars kotor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 det ska väll komma Star Wars Battle Front II snart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 det har väl redan kommit ut ???? såg det på en ebgames tidning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 6 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 jag köpte starwars kotor 2 det var faktigst väldigt roligt och så köpte jag Burnout 3: Takedown och Burnout 4: Revenge :) och farcry instincts sen köpte jag inga fler spel orka slösa bort alla pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Om du vill ha ett spel som battlefron så föreslår jag Battlfront 2 som kommer ut 1 november. Eller kan du köpa Battlefield modern kombat som kommer ut till Xbox som kommer ut 17 nov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Jadu Mantis Du Och Jag Kan Ju Spela Något :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 14 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Men über noob :P va gör du här?? :o jag vill ej spela med dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag tycker att Abe är ett bra spel till X-lådan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klinta Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Ja tycker du bör köpa fifa 06 om du gillar sport iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 köp b:revenge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Om du gillar rollspel oxå så finns det ju alltid Jade empire, Star Wars Knights of the old republic 1 och 2.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg