Hoppa till innehåll

Vad Är Billigast?


Gäst Xain
 Dela

Rekommendera inlägg

Är det inte så att när man har gamecard så är gamecardet helt oberoende av tiden. D.v.s att man bara betalar när man loggar in, och när man spelat i te.x en timme så dras det av från gamecardet, och inte en hel dag bara för att man spelat i en timme det verkar lite olågiskt. Det var en kompis till mej som sa det,

och han spelar WoW själv.

 

Det dras av tid från gamecardet fastän du inte är inne .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det inte så att när man har gamecard så är gamecardet helt oberoende av tiden. D.v.s att man bara betalar när man loggar in, och när man spelat i te.x en timme så dras det av från gamecardet, och inte en hel dag bara för att man spelat i en timme det verkar lite olågiskt. Det var en kompis till mej som sa det,

och han spelar WoW själv.

 

Det borde inte vara så. :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det inte så att när man har gamecard så är gamecardet helt oberoende av tiden. D.v.s att man bara betalar när man loggar in, och när man spelat i te.x en timme så dras det av från gamecardet, och inte en hel dag bara för att man spelat i en timme det verkar lite olågiskt. Det var en kompis till mej som sa det,

och han spelar WoW själv.

 

Nämen vad i.....

Det är ju hur sämst som hellst!!!!!!!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det inte så att när man har gamecard så är gamecardet helt oberoende av tiden. D.v.s att man bara betalar när man loggar in, och när man spelat i te.x en timme så dras det av från gamecardet, och inte en hel dag bara för att man spelat i en timme det verkar lite olågiskt. Det var en kompis till mej som sa det,

och han spelar WoW själv.

 

Vad är det som är sämst? Menar du WoW så skriv inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är udda.. för jag har bara köpt ett game card som jag skrev in när jag skapade accountet.. då fick jag ju 1 månad gratis + 60 dagar... och skulle typ gått ut för en vecka sen ...

 

Är det inte så att när man har gamecard så är gamecardet helt oberoende av tiden. D.v.s att man bara betalar när man loggar in, och när man spelat i te.x en timme så dras det av från gamecardet, och inte en hel dag bara för att man spelat i en timme det verkar lite olågiskt. Det var en kompis till mej som sa det,

och han spelar WoW själv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

hallå tänk efter lite va?

ifall man skulle köpa ett tvåmånaders gamecard dras det ju inte av hur lång tid man är inloggad!

för att få slut på kortet måste man isånnafall spela i 1464 timmar!!!!!!

det gör man ju inte ens på ett år!

(såvida man inte spelar 4 timmar VARJE DAG UNDER ETT HElt ÅR!!!!)

Redigerat av Admin wehe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hallå tänk efter lite va?

ifall man skulle köpa ett tvåmånaders gamecard dras det ju inte av hur lång tid man är inloggad!

för att få slut på kortet måste man isånnafall spela i 1464 timmar!!!!!!

det gör man ju inte ens på ett år!

(såvida man inte spelar 4 timmar VARJE DAG UNDER ETT HElt ÅR!!!!)

 

Ja. Men det skulle räcka. Blizzard får in 400 miljoner SEK i månaden vad dem gör med ALLT fattar jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...