jeff_rules Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Jag skulle bara för skojjs skull testa att banna mej själv.. och de skulle jag inte ha gjort XD för nu så kan jag inte få bort det , i konsolen står det bara: Bad filter address: -39.-46.100.112 Writing listip.cfg. när ja försöker få bort det :( , och ja har testat at installera en ny amx server men ja kan inte få bort bannen, var tar jag bort detta? snälla HELP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HighTechTibia Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Jag skulle bara för skojjs skull testa att banna mej själv.. och de skulle jag inte ha gjort XD för nu så kan jag inte få bort det , i konsolen står det bara: Bad filter address: -39.-46.100.112 Writing listip.cfg. när ja försöker få bort det :( , och ja har testat at installera en ny amx server men ja kan inte få bort bannen, var tar jag bort detta? snälla HELP! :/ Typ Fixa En Ny ip eller nått ? fråga mig inte hur det var min kompis som gjorde det åt mig xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 unban [iP] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Taskigt läge säger jag bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 In i cstrike mappen och ta bort banned.cfg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 annars kan du ju gå in och trycka delete game lr nått sånt i properties och sen gå in och ta bort resten av "Dedicated-server" som finns kvar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 rätt komplicrat för en nybörjare wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg