jeff_rules Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Skrivet 2 Oktober 2005 Jag skulle bara för skojjs skull testa att banna mej själv.. och de skulle jag inte ha gjort XD för nu så kan jag inte få bort det , i konsolen står det bara: Bad filter address: -39.-46.100.112 Writing listip.cfg. när ja försöker få bort det :( , och ja har testat at installera en ny amx server men ja kan inte få bort bannen, var tar jag bort detta? snälla HELP!
HighTechTibia Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Skrivet 5 Oktober 2005 Jag skulle bara för skojjs skull testa att banna mej själv.. och de skulle jag inte ha gjort XD för nu så kan jag inte få bort det , i konsolen står det bara: Bad filter address: -39.-46.100.112 Writing listip.cfg. när ja försöker få bort det :( , och ja har testat at installera en ny amx server men ja kan inte få bort bannen, var tar jag bort detta? snälla HELP! :/ Typ Fixa En Ny ip eller nått ? fråga mig inte hur det var min kompis som gjorde det åt mig xD
kimen Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Skrivet 14 Oktober 2005 In i cstrike mappen och ta bort banned.cfg
Gäst Wacko Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 annars kan du ju gå in och trycka delete game lr nått sånt i properties och sen gå in och ta bort resten av "Dedicated-server" som finns kvar...
the game master Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 rätt komplicrat för en nybörjare wacko
Rekommendera inlägg