PirateLord Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 nån som vet hur man får pathen att funka den bara klydar den lada i typ 2 timar sen kom det upp att den int5e kunde starta !!!!!!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Spelar mest med min egen CE Table på ms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 3 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 NUUUUUUUUUUUUUUU efter typ 1 år eller något så har ja börjat med GMS igen!!!! har nu en level 38 I/L mage (cold beam ftw) den har atm 8 mil... en level 20 assasin-to-be och en level 20 warrior... alla e på broa... adda mig gärna: I/L Wizard: llovleymage 20 Theif: *kommer inte ihåg* 20 warror: protoDKman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kronan Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 kom upp till 80 xbow men gav upp, anser att spelet är alldeles för mycket ensidig träning >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 lv 45 job wizard(fire) name MagicNisen var kan jag hita screenshots? <_< [/size] Ask sir google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vajnamoj Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Lvl 121 fire/poison arch mage bland annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dreation Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Level 84 Sader, Dreation. Aktiv. Level 74 Hermit, HornyMikey. Sover. Level 79 I/L Mage, SlickZapper. Sover. Alla på Broa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darkrulle Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Är lvl 33 Archer jag hetter darkrulle xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putty Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 är det något som kör det i sånna fall vilken lv är ni på och ni som inte har kan ladda ner och bli medlem på det här :) Jag har men ja spelar inte min är lvl 75 Hermit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompon Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Jag spelar eMS jag körde på global men min data blev träffad av blixten sen ladda jag ner global men det stog "please sign up on mapeleurope.com" vad ska jag köra om jag vill spela på global igen??? P.S på global heter magaltin lvl 24 magican och på europe maltin lvl 16 magican. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Jag spelar eMS jag körde på global men min data blev träffad av blixten sen ladda jag ner global men det stog "please sign up on mapeleurope.com" vad ska jag köra om jag vill spela på global igen??? P.S på global heter magaltin lvl 24 magican och på europe maltin lvl 16 magican. tryck nej sedan gå in på sidan igen sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Jag spelar ochså global. I windia har jag en 38 Ice/Light Wizard som heter lowesonic. Men den spelar jag inte på längre. Jag har tappat bort min USB där spelet ligger. Och så har jag en pirate i den nya världen som jag inte kommer ihåg vad den heter. Den är i level 17. Kommer ite ihåg vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.