Gäst data-typen Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 vad tycker ni som ni har köpt som ni tyckte var dåligt?? OK jag börjar Next MP3-spelare från Clas Ohlson för 21€ (ca.219kr.) här är några fel som den har: Vissa låtar hörs dåligt så man får ont i öronen. Den behöver mycket battri. 3/4delar är kvar av batteriet. Den spelar ine WMA låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 umm... för typ 4-5 år sen när man samla på pokemon kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 när jag köpte yugi kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 12 timmar på internet-café för 20 kr. timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 samma har här för mej med poke korten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Alla pokemon kort har jag slösat flera tusen på jag hade 700 kort ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 jag hade över 1000 yugi OCH DEYT VAR JÄVLIGT DYRT SKA JAG SÄGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Pokemon var något jag alltid brände pengar på. Bytte och köpte... Men något som jag dåligt gjort var att jag hade köpt mig ett spel i Tyskland. Det var under min semester och då jag kom hem så fanns det för 499:- i en butik. (Köpte spelet i tyskland för 549) Då blev jag nedslagen och grubblade över detta i ett par dagar >.<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Alla pokemon kort har jag slösat flera tusen på jag hade 700 kort ... Kapte ett spel till 600 kr,1 vecka senare kostade det 229,f*n. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 (redigerat) var med om en liknande sak... kostade typ 450:- sista ex och två dagar efter att jag köpt det kostade samma spel fast i annan förpackning 199:- tror jag det var. men lyckades trixa till det så att jag fick pengarna tillbaks och köpte sedan spelet igen. jag slösade inte ett öre på pokémon! det ni! :visslar: Redigerat 5 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Pokémon å en skiva me 2 Unlimited igår men den va inte så ny så den kosta bara 29:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 ja pokemonkort är så barsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.