Hoppa till innehåll

Något Dåligt Som


Gäst data-typen

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

Final Fantasy Chrystal Chronicles för 649 kr är nog det sämsta jag köpt inom spelväg iaf :lol:.

 

Lungt världens sämsta spel. Och man måste använda GB-A för att kö MP? Så.. jäkla.. efterblivet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo nu kom jag på ett riktigt dåligt köp!

 

köpte en cd för en sissådär 20-50 kr av nån som hadde ett bord på ett köpcentrum. trodde att det var Elton John för det stod det med stor text på cd:n. sedan när jag kom hem fick jag nästan en chock när jag hörde första låten. det visade sig att det, med förhållandevis smått minimal text, stod "Gregorian chants" över Elton John. det var Gregorian chants som sjöng Elton John låtar. gregorian chants är för er som inte vet det några munkar i nåt kloster nånstans som sjunger... ehh... visst finns det en del sån musik man kan lyssna på som avslappning typ men Elton John låtar!!! jaja den kostade inte så mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo nu kom jag på ett riktigt dåligt köp!

 

köpte en cd för en sissådär 20-50 kr av nån som hadde ett bord på ett köpcentrum. trodde att det var Elton John för det stod det med stor text på cd:n. sedan när jag kom hem fick jag nästan en chock när jag hörde första låten. det visade sig att det, med förhållandevis smått minimal text, stod "Gregorian chants" över Elton John. det var Gregorian chants som sjöng Elton John låtar. gregorian chants är för er som inte vet det några munkar i nåt kloster nånstans som sjunger... ehh... visst finns det en del sån musik man kan lyssna på som avslappning typ men Elton John låtar!!! jaja den kostade inte så mycket...

 

Haha jag har hört dem :P.. Det måste blivit en j*vlans överaskning ;D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...