Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 När jag köpte gta sa i onoff för 599 kr. Så kosta den 299:- i ebgames >:(. Har hänt fler saker. Nintendo DS var det dåligt köp, kommer ej bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 skitspelet : the sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir_pringles Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 min brorsas el gitarr för 500:- spelar aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir_pringles Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 min brorsas el gitarr för 500:- spelar aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag köpte pokemon ruby. Det var inte roligt precis... :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 När jag köpte Burnout Legends till psp och var tvungen att uppgradera min psp från 1.5 till 1.52, ALLA MINA SNES SPEL FÖRSVANN! Plus att spelet kostade 549:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Ett game boy color spel som jag köpte i spanien som inte var nåting på :( men den kosta ändå bara 10 euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.