Gäst Soffan Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Barnsligt... Nej. Men beroendeframkallande? Självklart >.<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 jag spelar med pokemon korten men köper gör jag typ 1 gång om året förr var jag värre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Final Fantasy Chrystal Chronicles för 649 kr är nog det sämsta jag köpt inom spelväg iaf :lol:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Pokemon Safir på GBA 499 :- och något annat Pokemon spel för 499 :- Ca 1000 Kr bortkastat sen har jag inte spelat dom på flera år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 sälj det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 (redigerat) Ska gö de. Redigerat 6 Oktober 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Final Fantasy Chrystal Chronicles för 649 kr är nog det sämsta jag köpt inom spelväg iaf :lol:. Lungt världens sämsta spel. Och man måste använda GB-A för att kö MP? Så.. jäkla.. efterblivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 jo nu kom jag på ett riktigt dåligt köp! köpte en cd för en sissådär 20-50 kr av nån som hadde ett bord på ett köpcentrum. trodde att det var Elton John för det stod det med stor text på cd:n. sedan när jag kom hem fick jag nästan en chock när jag hörde första låten. det visade sig att det, med förhållandevis smått minimal text, stod "Gregorian chants" över Elton John. det var Gregorian chants som sjöng Elton John låtar. gregorian chants är för er som inte vet det några munkar i nåt kloster nånstans som sjunger... ehh... visst finns det en del sån musik man kan lyssna på som avslappning typ men Elton John låtar!!! jaja den kostade inte så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 hade över 1000 pokemon kort och till dem for alla mina besparingar. =.[ men det var länge sen men jag ångrar mig ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 jo nu kom jag på ett riktigt dåligt köp! köpte en cd för en sissådär 20-50 kr av nån som hadde ett bord på ett köpcentrum. trodde att det var Elton John för det stod det med stor text på cd:n. sedan när jag kom hem fick jag nästan en chock när jag hörde första låten. det visade sig att det, med förhållandevis smått minimal text, stod "Gregorian chants" över Elton John. det var Gregorian chants som sjöng Elton John låtar. gregorian chants är för er som inte vet det några munkar i nåt kloster nånstans som sjunger... ehh... visst finns det en del sån musik man kan lyssna på som avslappning typ men Elton John låtar!!! jaja den kostade inte så mycket... Haha jag har hört dem :P.. Det måste blivit en j*vlans överaskning ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Pokemon kort,figurer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 köpte spelet sid meiers pirates..... jag spelade det än gång.... då slängde jag pengarna i sjön!!!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.