Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Du behöver inte spamma,du sa att du kunde engelska,så försök komma på det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 men var på hemsidan kan man ladda ner det http://gamemaker.nl/download.html Ska det vara så svårt att klicka på Downloads i menyn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 jaaha jag skrev gamemaker.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Olagligt och sno andras namn för spel om det är Copyright på den. Och varför ska det heta ett pokemon spel. Ni kommer inte kunna göra pikachu. Då heter det inte pokemon det ska heta nåt annat. Ladda ner RPG maker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Ha med denna Pokémonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 13 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Du kan ju alltid ta med det som förslag på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Vilken sida? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 13 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Vad då vilken sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Lite dåligt svar måste jag säga....Look... Wapu: Ha med denna Pokémonen Tokar86a: Du kan ju alltid ta med det som förslag på sidan. Jag: Vilken sida Tokar86a: Vadå vilken sida Kolla,sa du inte att det kunde vara ett förslag på sidan,efter jag frågat mitt,verkar det som att du har glömt bort vad du skrev..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Men dom här ska du väl ha med. Det är raipika mewthree och någon mer manix och lapponair. Men bilden kommer ju inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Ja vi hittar på egna pokemon. Men vi behöver lite hjälp med att hitta på lite pokemon. det kan vara en pokémon som heter morgana?som är typen grass och steel låter coolt tycker jag den kan vara legendarisk! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) Japp du har rätt Fishar Mario det kan vara en pokémon som heter morgana?som är typen grass och steel låter coolt tycker jag den kan vara legendarisk! Jag menar Vaddå vilken sida. Lite dåligt svar. Jag kan inte komma på någon egen Pokémon. Men jag hoppas du lägger upp spelet när det är klart. Föresten det låter rätt bra 940220. Men jag hoppas du lägger upp spelet när det är klart. Du ska göra det va? Redigerat 30 Oktober 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg