Hoppa till innehåll

Eget Pokemon Spel


Pikachu86a

Rekommendera inlägg

Olagligt och sno andras namn för spel om det är Copyright på den. Och varför ska det heta ett pokemon spel. Ni kommer inte kunna göra pikachu. Då heter det inte pokemon det ska heta nåt annat.

 

Ladda ner RPG maker.

 

 

Vet du? Det finns något som kallas sprites, och det kan man fixa på en bra sida. Alla spel är uppbyggt med sprites... (Pokémon) Och då är det bara att ta Pikachu där. Och hur ska dem veta att det är dem som har gjort den? Tänk alla pirat kopior det finns som Pokemon Jade Pokemon Green Stone...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Tomatketchup

Det finns en sida där dem gjort remixer på Super Mario World banor.Har dem frågat?Nej,och ändå så får dem göra det.Om dem får göra det,kan vi lika gärna göra det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

1.Ja

2.Nej,memen man skulle kunna tro det.För jag tror inte man bara kan göra så att man kan ladda ner det bara så där.*knäpper med fingrarna*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej

 

Jag och några perssoner håller på och gör ett eget pokemon spel. Jag skulle undra om det är några som vill vara med och hjälpa till?

 

Vi skulle villa ha hjälp av folk som kan vara med och bygga upp storyn och karter och även kunna programera skulle vara en nyttig fördel. För det behövs det mycket hjälp.

 

Men vi är tacksama för alla hjälp vi kan få.

 

Om ni vill vara med så kan ni ju skicka ett meddelande och talla om vad ni kan och vad ni vill hjälpa till med.

 

MVH

 

Tokar86a

 

 

 

ett bra namn är pokemon Challenge!!! (tycker jag)

 

 

e det bra????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej

 

Jag och några perssoner håller på och gör ett eget pokemon spel. Jag skulle undra om det är några som vill vara med och hjälpa till?

 

Vi skulle villa ha hjälp av folk som kan vara med och bygga upp storyn och karter och även kunna programera skulle vara en nyttig fördel. För det behövs det mycket hjälp.

 

Men vi är tacksama för alla hjälp vi kan få.

 

Om ni vill vara med så kan ni ju skicka ett meddelande och talla om vad ni kan och vad ni vill hjälpa till med.

 

MVH

 

Tokar86a

 

 

 

ett bra namn är pokemon Challenge!!! (tycker jag)

 

 

e det bra????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...