Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Nä,men ändå -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 (redigerat) Gamemaker, mjo det duger väl.. Ett tips:Ha fake pokemon med.. EDIT:Eller jag kanske ska säga pokemon ni själv hittat på. Redigerat 10 Oktober 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 11 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Ja vi hittar på egna pokemon. Men vi behöver lite hjälp med att hitta på lite pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jag kan några ganska bra Pokémonnamn: Pakuro, Siwio, Electo, Piwygon och Pequsarge... Jag brukar hitta på egna Pokémon ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jag vill jätte gärna vara med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 var har ni laddat ner gamemaker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 (redigerat) På Game makers hemsida såklart. Wapu:Asbra namn,själv kom jag på Okapu,Mishno,Wekna,Razzep,Minko,Wersoki,Juckop,Quzme,Ploshme och Ivuch. Det kan vara startpokemonas namn och deras utvecklingar! :cool: PS.Minko heter egentligen en av mina serie figurer,så jag tog med ett extra namn.DS Redigerat 11 Oktober 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 På Game makers hemsida såklart. Wapu:Asbra namn,själv kom jag på Okapu,Mishno,Wekna,Razzep,Minko,Wersoki,Juckop,Quzme,Ploshme och Ivuch. Det kan vara startpokemonas namn och deras utvecklingar! :cool: PS.Minko heter egentligen en av mina serie figurer,så jag tog med ett extra namn.DS Niiice names ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Tackar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 (redigerat) rukaira asså rukairos utvekling är ett bra namn. men var på gamemaker hemsidan kan man ladda ner programet Redigerat 11 Oktober 2005 av Elias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jag vet att det här aldrig går igenom, gamemaker e inte riktigt rätt program, om man inte är JÄTTE advancerad i GM.. (Inte för att vara dum) Aja men kul att se hur långt ni kommer iaf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 men var på hemsidan kan man ladda ner det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg