Eric_H Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Förklara gärna lite om det. Exempel vilka gym och hur många? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Som på alla spel,8 stycken gym sammanlagt. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag vet ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Gör en utveckling till Minun som heter Minux och är El/stål pokemon ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Eller en ny typ?Matte som Minun och Plusle kan vara.Kom på Twicer också,det betydet gånger och Divizonen som egentligen heter Division som betyder division på svenska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Så här kan ett exempel av Pokémon Purple se ut till GBA: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 (redigerat) Överdriv inte nu 1.Lådan var inte världens bästa. 2.Spelet kommer faktiskt inte säljas på marknad :S EDIT:Måste bli positivare Redigerat 12 November 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Japp du har rätt Fishar Mario det kan vara en pokémon som heter morgana?som är typen grass och steel låter coolt tycker jag den kan vara legendarisk! Jag menar Vaddå vilken sida. Lite dåligt svar. Jag kan inte komma på någon egen Pokémon. Men jag hoppas du lägger upp spelet när det är klart. Föresten det låter rätt bra 940220. Men jag hoppas du lägger upp spelet när det är klart. Du ska göra det va? <{POST_SNAPBACK}> tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Så här kan ett exempel av Pokémon Purple se ut till GBA: det var rätt cool kartong ändå? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Så här kan ett exempel av Pokémon Purple se ut till GBA: JAPP :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Tycker ni att det var cool kartong? Första gången någon gillar mina bilder :). Jag kan göra ett annat exempel om ni vill... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg