Mikael Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag gjorde Nationella Prov när jag gick i 5:an, det var enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Ja dom är busenkla. Dom ska bara visas upp för statsministern. Dom är så enkla för att utbildningsministern ska ha bra betyg att visa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det suger vi ska göra det om ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det suger vi ska göra det om ett år. Menar du att dom är svåra eller? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 nationella proven är egentligen inte så svåra vi fick prova förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag har gjort dom och dom är hur enkel som :D helst oroa dej inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 De är svårare än vanliga prov och görs av alla över hela landet samtidigt. Fast inget att oroa sig för, det är liksom inte möjligt att förbereda sig innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 asså går du i femman för det gör jag och vi ska ha det snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 De är svårare än vanliga prov och görs av alla över hela landet samtidigt. Fast inget att oroa sig för, det är liksom inte möjligt att förbereda sig innan... jo man vet ju inte vad som kommer på provet...jag fick IG på någon del i matten på det bara för att vi inte hade gått igenom det på lektionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vi hade svenska för några veckor sedan och det var ju jätte enkelt.. Den vi gjorde innan julen var svårare. Men denna vi gjorde för någon vecka sedan fick jag VG på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.