Gäst virrs Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Hur Spelar man upp .RAR filer?.. har nämligen en film i Rar å jag vet inte hur man ska spela upp den, me villket program man öppnar den me å sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) .rar är packade filer, som .zip filer ungefär. du packar upp dem med WinRar (http://www.rarlab.com/download.htm) och spelar sedan upp med valfri mediauppspelare. Redigerat 4 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Okej, men när jag öppnar den me WMP så står det bara: Windows Media player Does not support this format. och är jag försöker spela upp med nått annat program så går det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Du måste ha ett program som har stöd för filformatet. Säg vad det är för format så kan jag hjälpa dig att hitta program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Okej, men när jag öppnar den me WMP så står det bara: Windows Media player Does not support this format. och är jag försöker spela upp med nått annat program så går det inte. du har packat upp filen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.