Shaddy Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 10 oktober börjar American Dad på ztv. Nån som tror det blir skönt? Det är av samma skapare som till family guy så det borde bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 jag har sett ett avsnit det äger jag tycker till och med att det är bättre än family guy synd att det bara kommer stt gå måndagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 jag har sett tre avsnit av det det är as kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 nja det slår inte family guy men bra är det.fast jag tycker att det är lte för likt family guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Jag har sett på 4 avsnitt och man håller ju på att skratta i hjäl sej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Det ska jag se på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Jao ska se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Nja... Håller mig till Family Guy. Peter har en sådan skön personlighet och sådan sjuk miffo humor att det faktiskt slår varenda komedi serie jag någonsin sett. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 (redigerat) Har bara sett reklamen :) Jaså, går det på måndagar? Då ska jag väl kolla på den imorgon. Jaså, trodde att den hade börjat för några veckor sen? Jaha, det är väl bra att man inte missar den första avsnittet. Visst är American Dads haka lite för väl lik familjens Guys grannes :) Redigerat 9 Oktober 2005 av The heroin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Det var ju fett skönt ^^; Ni skulle bara sett han när han höll på med pistolen hela tiden och hade makt xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Nej usch... Värdelös humor. De enda som är roliga det är väl Fisken och utomjordingen >.<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Nej, vad besviken man blev ju!!! Skrattade bara ansträngt till några ögonblick, bara för att man liksom ska göra det. Kommer inte att följa serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.