Gäst Beldur Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Blev också besviken, trodde den skulle vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Amerikanischer Vati Haha mag ich dieses Erscheinen whery viel haha skoja jag såg det i måndags och tyckte väll att det var rätt kul men family guy är mycket roligare :P när lois syster ska föda barn så när dom är hemma oss hon så välter peter en lampa han ba flytar sängen över den som om ingen märkte xD han är så härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Nae, det sög. Håller mig till Family Guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Ser någon andra avsnitt av American Dad ikväll? Inte jag i alla fall :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.