love_game Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Skrivet 4 Oktober 2005 Jag har inte köpt ett nytt PC-Spel på länge så jag undrar vilket ni tycker att jag ska köpa? Citera
SwedenRockz Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Skrivet 5 Oktober 2005 Tortaloverdose tycker jag du ska köpa :) Citera
Gäst Tour Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Skrivet 5 Oktober 2005 world of warcraft eller total overdose ilr fable Citera
jolo Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Skrivet 5 Oktober 2005 jag tycker att du skall vänta tills the movies kommer ut. Jag tror att det kommer att bli skitbra :gitarr: Citera
nesse Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Skrivet 5 Oktober 2005 Black and white 2 verkar ganska bra Citera
love_game Skrivet 5 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2005 (redigerat) World of warcraft är kul men jag tänker inte köpa det eftersom det kostar pengar en gång i månaden och det tänker jag inte köpa bara för ett spel! The movies ska jag nog också köpa! Det verkar kul. Vad handlar Total Overdose, B&W2 och Fable om?? Redigerat 5 Oktober 2005 av love_game Citera
nesse Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Skrivet 5 Oktober 2005 Black & white 2 är strategispel där man leker gud. Vet inte mycket om de andra spelen. Citera
love_game Skrivet 5 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2005 Coolt! Har gört från lite tidningar att det ska vara bra! Ska nog titta lite närmare på det. Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Skrivet 5 Oktober 2005 Jag vill rekomendera Maddn NFL 06. Förnyat i år av Vision and Presiscion. Otroligt bra. Ett måste! Citera
Gäst Tour Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Skrivet 5 Oktober 2005 madden nej tack usch fable the lost chapters är ett rpg och black and white 2 kommer inte förns 24 oktober total overdose en blandning mellan gta,tony hawk och någe mer stod det i en annons :gitarr: Citera
Gäst Nike Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Skrivet 6 Oktober 2005 F.E.A.R om du har bra dator (skräck,fps), NHL 2006, BF2(fps+jäkligt bra dator) <_< så där välj :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.