love_game Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Jag har inte köpt ett nytt PC-Spel på länge så jag undrar vilket ni tycker att jag ska köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Tortaloverdose tycker jag du ska köpa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 guild wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 world of warcraft eller total overdose ilr fable Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 jag tycker att du skall vänta tills the movies kommer ut. Jag tror att det kommer att bli skitbra :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Black and white 2 verkar ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 5 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 (redigerat) World of warcraft är kul men jag tänker inte köpa det eftersom det kostar pengar en gång i månaden och det tänker jag inte köpa bara för ett spel! The movies ska jag nog också köpa! Det verkar kul. Vad handlar Total Overdose, B&W2 och Fable om?? Redigerat 5 Oktober 2005 av love_game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Black & white 2 är strategispel där man leker gud. Vet inte mycket om de andra spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 5 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Coolt! Har gört från lite tidningar att det ska vara bra! Ska nog titta lite närmare på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Jag vill rekomendera Maddn NFL 06. Förnyat i år av Vision and Presiscion. Otroligt bra. Ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 madden nej tack usch fable the lost chapters är ett rpg och black and white 2 kommer inte förns 24 oktober total overdose en blandning mellan gta,tony hawk och någe mer stod det i en annons :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 F.E.A.R om du har bra dator (skräck,fps), NHL 2006, BF2(fps+jäkligt bra dator) <_< så där välj :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.