Joko Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 själv gillar man final fanytasy VII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Håller med dig, Rowyn. Det lustiga är att på omslaget eller i instruktionsboken eller nåt, så står det: "Final Fantsy VII uses the latest 3D technoligy" :P Tjaa.. Det fanns ju en teknikdemo där de skulle visa vad Ps3 pallade.. Då använde de FF VII introt :rolleyes: .. Så det är mycket möjligt att det blir en remake efter som Sony och Squarenix lägger allt krut på del VII i FF serien just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 *Rpg ^^' Du spelar Final Fantasy I & II Dawn Of Souls, Dr.Cheat? Eller har du originalet? Har 1 & 2 Dawn of Souls Spelen var lite för lätta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Aaa det är lätt men skojigt är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Gillar Lunar legend till GBA ett av mina favorit spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Aaa det är lätt men skojigt är det! Har du det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Nej men spelat det som emula... aja du vet säkert vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Jomen självklart är det lätt och ganska lamt ^^ Men det är själva erfarenheten man vill åt då man spelar sådana Rpg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Menar du Dawn of souls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 åååå svår fråga spela nästan aldrig rpg (Racing och action :wub: ) å FF är jag inte direkt förälskad i så ja vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 RPG,skjut och plattformsspel är mina favos! :cool: Aja,jag gillar Mario é Luigi Superstar Saga och Mario RPG.Är dock bara lite överdrivet svårt med Mario RPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Baldur's Gate 2: Shadows Of Awn *ÄLSKA* ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.