wilmerx.tk Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 hur gör man en animerad banner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 du kan börja med att skaffa Photoshop och Photoshop imageready. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 eller något annat program du kan animera i, macromedia flash eller koolmoves exempelvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Jag använder Jacs animator grejs, som följer med i photo shop 9. Fast man måste rita sakerna själv altså bild för bild. Annars brukar jag använda Macromedia Flash MX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 tror knappast adobe skulle skicka med värsta konkurrentens program med sitt eget program. måste vara Paint shop pro det följer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Ops.. Sorry, jag menade Paint shop pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.