Gäst Mega-99 Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Min sida: http://www.telluxportal.co.nr ser bra ut, men om jag ska säga vad jag tycker så är det rätta ordet: "TRÅKIG". Det finns inte mer att göra än att spela eller ladda ner spel och program. Sidan behöver fixas till så därför frågar jag er om tips. Vad tycker ni en sida som den ska ha? Shout-box? Gästbok? OSV... Sidan går neråt alltså, vi är nere i 2 besökare om dagen!!! Alla tips uppskattas. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Äger du Windows hemsida!? Då finns det nog inget mer att fixa... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Va? det är länken till min sida, inte windows hemsida... Kanske krånglar, testa original länken: http://ccc.1asphost.com/Mega99/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Äger du Windows hemsida!? Då finns det nog inget mer att fixa... ;) närå den redirectar till microsoft när den är nere, märkte det igår... har kanske inga bra förslag på förbättrignar.. än iaf... men några småsaker kan jag bidra med: ¤Knapparna och Welcome texten har inte någon kantutjämning så de ser lite taggiga ut i kanterna... ¤Är det bara du som kan använda Admin login? Isånnafall känns det ganska onödigt att ha den på förstasidan. Kanske kunde man ha en medlemsfunktion. Fast glöm inte att det måste vara befogat med en sådan funktion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Tycker ni borde kontrollera stavningen lite bättre... "Tellux Portal are prude to announce the realese of Camsterplay!" realese - release prude - proud ....nu e ju inte realese ett grovt fel direkt...man förstår ju ändå vad ni menar... men prude betyder något helt annat än proud och det är inte något positivt, så ni borde ändra det först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 (redigerat) Oj, hehe, tack så mycket... Och att den redirectar till microsoft är konstigt, så ska det ju inte vara... Och jag tänkte mer på vad som fattas på sidan och inte vad som borde ändras. EDIT: Har fixat felstavningarna nu. Knapparna och Welcome texten har inte någon kantutjämning så de ser lite taggiga ut i kanterna... Du har nog inte samma upplösning som den är designad för. Redigerat 8 Oktober 2005 av Mega-99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Fixxa till forumet lite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HackerMattsson Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Tjenare! Snygg sida, men skulle dumpa "Comic Sans" fonten i menyn. Det ser inte spec. seriöst ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 (redigerat) håller jag med om. men upplösningen ska inte spela någon roll... för de flesta knappar ser utmärkta ut men just de med menyn ser spunkiga ut för mig. kanske har något med att du har nån slags utjämningsfunktion på grafikkortet som de inte hade kommit på på 1800-talet när mitt graffikkort är gjort ;) Redigerat 8 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Dina spel var ganska usla! Du bör göra ett spel i Flash eller nåt inte java! Du bör ha en medlems inloggning eller något i den stilen. Du bör ha en bättre design. (håller själv på med hemsidor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 (redigerat) inget av de spelen är gjorda i java. och det ska komma från någon som har gjort sin hemsida in en steg-för-steg guide! vad ska han ha medlemsinloggning till om jag får fråga? Redigerat 11 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.