Mega33 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Min sida: http://www.telluxportal.co.nr ser bra ut, men om jag ska säga vad jag tycker så är det rätta ordet: "TRÅKIG". Det finns inte mer att göra än att spela eller ladda ner spel och program. Sidan behöver fixas till så därför frågar jag er om tips. Vad tycker ni en sida som den ska ha? Shout-box? Gästbok? OSV... Sidan går neråt alltså, vi är nere i 2 besökare om dagen!!! Alla tips uppskattas. B) Ja tycker den ska ha Shout-box! Det skulle blivit jätte bra... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Gjorde du hemsidan me html eller liknande eller bara en så där hemsida där allt redan e kodat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Klickar man på online 2 gånger kommer det nån annan sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 tryck in lite Flash, om du inte redan har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 vad har sidan för budskap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Ja tycker den ska ha Shout-box! Det skulle blivit jätte bra... - En shoutbox gick inte att ha... Hela layouten paja. Gjorde du hemsidan me html eller liknande eller bara en så där hemsida där allt redan e kodat? - Hela sidan är gjord i HTML. Klickar man på online 2 gånger kommer det nån annan sida... Konstigt, ska kolla på det. Det är en simpel spel sida och snart kommer lite flash-spel. (ADMIN ELLER MOD, LÅS DENNA TRÅD) Redigerat 26 December 2005 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Om sidan ska vara seriös borde du skaffa en counter som endast räknar unika ipn/dag..som det är nu räknas jag som ny besökare varje gång jag trycker på home. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Vart har du fått layout från, det är itne du som har gjort den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Nej, jag har inte gjort layouten... Och varför är denna tråd ens igång, jag skapade sidan nån gång förrra året och skrev denna tråd typ en månad senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.