Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ni får väl alla sprutor när ni går i fyran vi fyror ska ta det i 19 januari hjälp jag är rädd vår nål är jätte stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 nålen brukar ha ungefär 0,001mm i diameter så de nog inget att oroa sig för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 inte i får skola våra är 4 centimeter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 det tror jag nog inte.det känns knappt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag tog min spruta i 5:an.Det kändes ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vi ska ta en nu i Sexan, stelkramp eller någon sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 aaa.det känns ju inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Spruta är ju skojj och ta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 nej, det gör det säkert inte men det är vetenskapligt bevisat att killar är räddare än tjej för sprutor. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 okej alla killa förutom jag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 När våran klass skulle sprutor så börja 2 tjejer gråta.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Lol en kille och en tjej i min klass :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.