Hoppa till innehåll

Zelda: The Wind Waker.


larven1
 Dela

Rekommendera inlägg

Pilbågen finns där inne. Har du lärt dej Command Melody och styrt alla tre små gubbar till ett ställe i mitten?

 

 

jag har styrt en gubbe, men kommer inte längre för jag behöver pilbågen.

i vänstra rummet (har styrt ena gubben till plattan) så är det stopp. det är som ett stort hål med två flygande huvuden och ett öga på väggen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag minns e iallafall att det fanns nåt rum med ett öga i väggen och sen tror jag det fanns en grej där man kunde använda grappling hook,och sen så fanns det nån dörr där det fanns en miniboss,efter hans död fick man pilbågen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag minns e iallafall att det fanns nåt rum med ett öga i väggen och sen tror jag det fanns en grej där man kunde använda grappling hook,och sen så fanns det nån dörr där det fanns en miniboss,efter hans död fick man pilbågen.

 

jo, jag tog bladet över.. kom på det när jag försökte efter mitt lilla irriterande svar :P

kände mej lite knäpp då... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

jag ha ett annat problem att jag vet ej hur jag ska göra nu de har också tagit stopp för jag har bara en pussel bit kavar i trianglen eller va man ska säga och en karta säger att jag ska in i ett spök sepp nit vet som brukar koma men ur kommer jag innn i båten för när jag åker in där liksom för svinner det så snälla någon hjälp mig :blink: :blink: :blink: :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, jag behöver också hjälp fast me en annan grej..... hur kommer man åt triforce kartan som finns i "spökskeppet"??? <_<

 

Hej, jag behöver också hjälp fast me en annan grej..... hur kommer man åt triforce kartan som finns i "spökskeppet"??? <_<

 

Hppsan samma problem :P:P:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...