ullbergan Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 manga: dragon ball. one pice. anime: pokemon hehe Citera
Neko Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Skrivet 14 Juli 2004 Manga: Slayers Battle Angel Alita Berserk Fushigi Yûgi Flame of Recca Ranma 1/2 Nausicaä Of The Walley Of The Wind Magic Knight Rayearth Inu-Yasha Hikaru no Go Ghost in the Shell mm. Anime: Slayers Hikaru no Go Ninja Scroll Nausicaä Of The Walley Of The Wind Flame of Recca Chrono Trigger OVA Ghost In The Shell .hack//SIGN .Hack//Dusk .Hack//Gift Full Metal Panic mm. Citera
neVah Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Skrivet 14 Juli 2004 dragonball dragonball z pokemon yu gi oh och one piiece Citera
Swooper Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 Min favoritmanga e DN Angel.. Har inte hittat nån favvo-animé ännu... :medieval: Citera
Gäst Spirtual Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 manga:Love Hina :lol: anime:one piece Citera
Naruto Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 manga: love hina! anime: rockman exe. axess eller recoerd of the lodos wars Citera
Gäst Soffan Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Skrivet 18 Juli 2004 Manga: D.N Angel och Dragonball. Ska nog köpa Manga Mania men är det bra att köpa det direkt såhär och man vet ju inte vad den handlar om ju. Anime: Har ingen speciell för jag ser inte på anime så ofta. Men ska i höst skaffa bredband och ladda ner :) Citera
doggywrap Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 One piece trallalal lalalalaaaaa lalalala aaaa one piece traaaaaaaalalllllllllalallallaaa :P :rolleyes: Citera
Gäst spiel_galn Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 När jag såg dragonball i SPANIEN jag fatta asså ingenting ett j*vla monster atatckerade en ö och de bara satt still.. <_< men Hamtaro är bra för mig, och Crayon shinchan så-klart... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.