Hoppa till innehåll

Syns Åldersgränsen På Omslaget?


Rekommendera inlägg

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 5 månader senare...

Åldersgränsen syns på alla spel numera, troligen föräldrar som klagat eller liknande.

Vill du smita förbi dem, testa säg att siffran (ex. 18+) är betyget på spelet.  :rolleyes:

 

är några så dumma :meddum: :meddum: :meddum: :meddum:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja har GTA till PSP och blodet är inte så mycke som man kan tro. De e väldigt overkliga effekter och ja känner ingen som har fått några förändringar i beteende av att spela GTA spel. Bara att dom snackar om de ibland. De e typ bara några i USA som har blivit påverkade av GTA (så att den går runt och skjuter vilt).

Those crazy-ass americans! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min mamma visste inte först att jag hade köpt CS (som har en åldersgräns på 16 år), så hon blev lite förbannad n'är hon såg mig spela det. :P

Fast nu bryr hon sig inte om jag spelar det.

 

 

Jag tycker så himla synd om er som har föräldrar som bryr sig :(  ibland e föräldrar en plåga men jag får i alla fall spela vilka spel jag vill de bryr sig inte 

:kung:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lyllo ersom inte har föräldrar som bryr sig då

 

Min mamma bryde sig en gång när jag skulle köpe Resident Evil 4, me då satt jag och förklara vad spelet gick ut på och så vidare. (hon är rädd att jag ska bli hjärntvätad av spelet bara för att hon har läst att andra har blivit det :S)

Redigerat av ポケットモンスタクリスタルバージョン
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 93alvbjo

lyllos er!! är era föräldrar spel intresserade :cool: mina spelar eller tycker att spel inte är kul och att man bara får "fyrkantiga ögon. förutom buzz! (förstås) :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...